fredag

efter att jeff hade slutat jobbet igår så åkte vi
runt lite och sedan en sväng till hans pappa som är i tims
lägenhet i stan just nu för en kopp kaffe.
sedan efter så åkte vi ut till haninge.
jeff åkte hem runt 17 medan jag stannade kvar.
runt 21 tiden kom danne,jenny och jollan och hämtade mig.
skulle nämligen sova hos dom.

vi satt uppe till rätt så sent och kollade runt lite på campingar på
öland och även lite andra ställen runt om i sverige.
men tror att det lutar mer åt öland just nu om vi nu ska åka :)
när det var dags att sova så ville lilla jollan ligga bredvid mig.
hon förstod inte riktigt det där med att magen tar upp en hel del. hehe.

när vi vaknade idag så åt vi frulle efter ett tag.
sedan så åkte vi bilen till stan och träffade upp cissi och alice.
skulle äta lite glass och så men ingen av oss (jenny,jollan och jag)
var direkt sugna sen. så vi bestämde oss för att åka ut till maxi och köpa
hårfärg istället. på vägen dit somnar jollan i bilen. och då hade hon bara varit
vaken i typ 4 timmar. när vi kom hem sedan så upptäckte vi att hon hade feber.
stackars plutt. vi hade tänkt gå på bio på kvällen,danne,jenny,jag och jeff.
men det skippade vi såklart då hon var febrig.

istället så färgade jag och jenny håren och sedan kom jeff efter jobbet och
då käkade vi och kollade film till 23 typ. så åkte vi hem :)

så dessa dagar har varit riktigt bra faktiskt.
skönt att jenny och jag har återfått kontakten nu igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0