onsdag

vid 12 idag så kom vi hem till pappa.
där även lotta var.
vi käkade sommarmat. gott.
eller okej, jag äter bara färskplugg,grädfil och gräslök. hehe.
vi stannade inte så värst länge eftersom pappa börjar jobbet vid hal 3 denna vecka.
åkte mest dit för att det var riktigt länge sen vi sågs nu och felicia
saknade sin morfar.
vi stack därifrån när mamma åkte till jobbet.
åkte förbi ikano huset en sväng.
felicia tog nämligen sönder mina solglasögon hos pappa.
så jag köpte två par, sedan blev det en ny bikini till pluttan.
storlek 86/92, men hon är ju så pluttig så hon tappar trosorna hela tiden. hehe.
jeff köpte även ett par kortbrallor. och felicia fick även hon ett par solglasögon :)

när vi åkte från ikano så ringde emilia.
så vi stack dit även denna dag så barnen kunde leka.
var riktigt trevligt!
har tagit en massor med bilder. men datorn är fortf hur jäkla seg som helst!
blir helt galen på detta. nu när man väl lagt in en massa nya bilder också. typiskt!

vi kom inte hem fören 21 tror jag.
så nu ska vi lägga oss i sängen. eller jag iaf, pluttan sover redan.


BF på bebisen idag, men nej nej, den ska allt stanna ett tag till.
verkar trivas riktigt bra i mammas mage.
medan jag själv håller på att dö av krämpor vid detta laget.
snorunge, den får det inte lätt när den kommer ut ;D hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0