söndag

just nu sitter jag hemma hos mamma.
bara hon och jag här.
jeff åkte till kjella runt 11 typ och släppte av mig här.
vill inte vara ensam hemma. blää.
han och kjella skulle spela lite tv-spel och så.
sedan var det tydligen match vid 14.30 som jeff skulle vara med på :)
har en känsla av att han kommer ha rätt så ont i kroppen imorgon. hehe.

felicia kommer hem framåt kvällen.
så skönt!

juste det, i fredags så skjutsade jeff mig till elina.
så jag sov hos henne till igår.
vi kollade på walk the line. så himla bra, älskar den filmen!
nördade lite wii igår innan jag stack hem.

jeff har skjutsat ove till och hem från vättern rundan.
tror det var åttonde året som ove cyklade den nu :)
men nu hade han visst inte tränat direkt.

mamma ska hoppa in i duschen nu och sedan ska vi ner en sväng till stan.
har ju inte kollat in rean än.
mamma är ledig fram till tisdag nu så hon sa att knodden får ta och se till att komma till dess.
hoppas kan man ju alltid. hatar dessa falska förvärkar.
med felicia så kände jag inget alls utan jag märkte verkligen när det var dags.
men denna gång så luras man en hel del. blir rätt så trött på´t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0