tisdag

felicia kom in vid typ 3 inatt och låg vaken i närmre en timme.
denna natt var det snoppar och snippor som var samtalsämnet för att
slippa sova. haha. hon berättade det hon gjort flera gånger.
att killar har snoppar och tjejer har kissar. håriga är de med tydligen.
och en del har större medan en andra har mindre.
stora pojkar har stora snoppar och små pojkar har små. logiskt va? ;D

hon vaknade innan 8 och var pigg som tusan.
var så äckligt varmt ute idag. vi hörde åskan ett antal gånger.
först var hon rädd men efter att vi hade pratat om det så var det hon
som sa åt mig att jag skulle lugna ner mig och inte vara rädd för åskan
var långt borta! hehe.

hennes buzz blev lite ledsen ett tag under dagen så han fick ligga
i babygymmet för att bli gladare. och det tyckte hon att han blev!



juste de, har även en bild från igår när jeff min händiga karl
pyzzlar med vagnen med tyget. så duktig så!

 

pluttans ögoninflammation har blivit mycket bättre under dagen.
gäller att torka det ordenligt även fast hon tycker det är jobbigt.
har varit en riktig segdag idag iaf. felicias humör har inte varit på topp heller.
hon hade 37,8 i temp förut men nu är hon bättre.
hon somnade precis. jag har kollat på säsongsavslutningen av DH. bra skit!
dags att försöka få lite sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0