tisdag

gårdagen bestod av städ,städ och ytterligare lite städ.
fy satan så trött kroppen var efter.
men det var det allt värt! skönt att ha det gjort tills bebisen kommer.

kan ju även meddela er som vill veta att en del av slemproppen gick igår.
superfräscht att upptäcka det när man ligger i badet. eller inte! blää.

idag har jag och felicia slappat hela dagen. är trött på det här tråkiga vädret nu.
så vi har mest kollat på film.
jeff slutade jobbet vid 17,då åkte vi ut till ekholmen och hämtade upp emmy som ville
sova hos oss inatt. sedan så styrde bilen mot ikano.
skulle kolla på en universal laddare till min packard bell. men tänker fan inte lägga ut
700 spänn+ sladdar och skit.. så jäkla typiskt.
så om någon har en packard som läser detta så skulle jag mer än gärna vilja testa laddaren
och se om min dator funkar :) för antagligen är det en ny laddare som behövs.

vi gick även in på willys och handlade en massa.
sedan påvägen ut så köpte vi lite jordgubbar. nom nom.

nu har vi precis ätit färskplugg med fläskfilé och bea och en massa sallad.
kan ju säga att det inte satt helt fel :)
pluttan ligger i sin säng och dricker välling.
och jag,jeff och emmy sitter och kollar på tvn.

skulle ju verkligen vara perfekt om den envisa krabaten i magen skulle
bestämma sig för att komma nu inatt eller något. när vi redan har emmy här :)

har kommit lite mer från slemproppen titt som tätt även idag.
så nu väntar vi bara på att skiten ska sätta igång!
känns ju iaf mer och mer i magen, så lite positivt är det ju allt.

 

bild på kaggen från häromdagen (38+2) vecka 39 med andra ord.
imorgon så är det exakt en vecka kvar till beräknad födsel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0