torsdag

JIPPI!
varit vaken i två timmar nu.. kroppen vill inte riktigt som jag just nu.
vaknade av värk och näsblod. mumma!
men 3 timmars sömn blev det iaf denna natt.
jag har iaf duchat och plockat ned tvätten och väntar på att en annan
maskin ska bli färdig. sedan får jag se om jag kanske ska ta tag i disken också.
men det luktar något förjävligt efter igår för jag överlät den biten till jeff. hehe.
så får se om jag klarar av att diska..

igår kväll när jeff kom hem så lagades det mat iaf. pommes,kött,bea och en massa sallad och bröd.
satt inte helt fel i kistan må jag lova.

gick och la mig i sängen rätt så tidigt. vände och vred på mig.
blev så jävla rastlös så efter 23 så duschade jeff men då sa jag till honom
att vi skulle ta en kvällspromenad. sent va? hehe. men det kändes
fan som jag hade myror i brallan.
vi gick iaf en sväng bort till dagiset felicia ska börja på och kollade hur det såg ut där.
tror att det kommer bli toppenbra! tråkigt bara att det är en bit bort :/
kan lova er att det kändes som att jeff skulle få bära mig hem sen.
så jäkla ont i fogarna.
men det gick tillslut. kom hem efter 30 minuter :)
var riktigt skönt med en kvällspromenad faktiskt. iaf när det var så pass sent.

 

saknar min prinsessa något otroligt :(
kan tänka mig att det är därför jag sover ganska så illa också..
men måste försöka slappna av. det vet jag själv.

nae ni, om man skulle ta och göra lite nytta och sedan kanske gå tillbaka
till sängen och försöka vila lite iaf.



min stora prinsessa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0