fredag

felicia vaknade vid halv 8.
jeff var snäll och gick upp med henne så jag kunde få sova lite till.
så vid kvart över så gick jag upp, då åkte jeff till jobbet.

pluttan och jag myste hela förmiddagen.
hon somnade efter 11,framför monsters inc i sängen så klart ;)
även jag sov då jag med.

så fort vi vaknade innan 13 så tog jag fram fingerfärg.
felicia älskade det!





 

efter så blev det självklart ett bad!
men all färg gick inte bort så hon är fortf blå och röd på magen. hehe.




när vi var färdiga med allt så busade vi innan vi satte igång med storstädningen.
även felicia hjälpte till att dammsuga faktiskt :)
skinande rent blev det.
jeff kom hem efter 18 när han hade slutat jobbet.
då lagades det mat och en massa mys.
felicia la sig snällt i sin säng innan 20 med en flaska välling och somnade efter ett tag.
då duktig så, har funkat de senaste dagarna nu utan problem.

blev självklart att kolla på big brother ikväll med.
jag somnade innan 12 och jeff spelade tv spel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0