lördag

dammade och plockade iorning innan jeff kom hem.
sedan var det bara att sätt igång.
har tömt de mesta av skåpen i köket.
felicias rum är det också rensat i.
varit på tippen har vi också idag.
jäklar vad mycket skit det är egentligen. mycket mer än vad man tror!

jag har skurat massor i köket idag iaf.
dammsugningen och skurning av golven tar vi imorgon
då det kommer finnas saker att göra imorgon med.
även badrummet.

denna dag har faktiskt varit rätt så påfrestande för kroppen.
en hel del med sammandragningar.
sen är det så obehagligt med bältet också innan man börjar vänja sig ordentligt.

nu tänkte jag kamma till håret lite. tror inte jag orkar göra så mycket mer
åt min utseende idag. ser redan ut som en hej kom och hjälp mig ändå. hehe.

vi ska straxt åka och hämta upp melissa och hampus för att sedan dra till ica maxi.
sedan ska vi hem till dom och äta hemmagjord pizza och spela lite spel tror jag.
ikväll kommer jag somna gott iaf, det är en sak som är säker.

imorgon kommer prinsessan hem med. gud så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0