lördag

vaknade av att felicia stod nedanför mig och jeff i bäddsoffan inatt vid 4.
utan att säga ett knyst. lite rädd blev jag allt. och hon bara skrattade. haha.
hängde med henne in i hennes rum igen och så somnade vi båda om.

jeff hade satt klockan på 7.20 så då vaknade vi allihopa.
felicia och jag kollade på barnprogram och åt frulle medan
jeff tog bilen och åkte iväg för att hjälpa sin bror att flytta.
har varit bus heeeela förmiddagen här hemma.
har även målat felicias naglar rosa igen, hon tycker hon är så fin så :)

just nu visas pippi långstrump på tvn och felicia har precis ätit lite yoghurt och kex.
nu ska vi ta på oss kläder för att sedan gå ut till parkeringen där hennes
farfar och marita och oscar (tror jag) ska hämta henne.
för felicia ska gå och titta på zhilla och totte idag med dom :)




under tiden hon är borta så ska jag vänta på att karln hör av sig så ska jag se
om jag ska hänga med till stan och hjälpa dom att packa upp lite.
men måste vara rädd om ryggen. fan att man inte tänker sig för även fast man har en kula.
efter städningen igår så värker det. men det är sånt man får ta!





mitt älskade troll! ♥

(underbart väder ute idag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0