måndag

fy sjutton säger jag bara. nu är jag trött!

vi åkte så vi var i simhallen innan 12.
felicia var helt extas och var överallt och ingenstans.
men vissa saker har hon svårt för.
är en riktig PAJAS man har till dotter, minst sagt.
hon hoppade runt och gjorde någon typ av dans i poolen
och gick fram till några små pojkar och flirtade lite. hehe.
sedan så puttade hon även till en pojke för att han skvätte
vatten på mig. hon som aldrig varit mycket för att säga ifrån.

tur att elina var med för efter 3 timmar så orkade jag inte
bada så mycket mer. fick ont i fogarna.
så satte mig och vilade och tog kort istället :)



tro det eller ej, men vi stannade till 18!
jeff hämtade upp oss efter att han hade slutat jobbet.
så, vi alla 3 var riktigt trötta må jag lova.
blev att äta lite glass precis innan så klart.

felicia slumrade till i bilen men vaknade till mer när elina
la ner henne i hennes säng och skulle ta av henne kläderna.
då var det välling som gällde, sedan dröjde det verkligen inte länge
innan hon somnade igen. så skönt för henne, hon borde varit riiiiktigt trött.
så innan 7 somnade hon.
elina åkte hem runt halv 8 typ.

just de, pluttan hade ingen badblöja på sig utan höll sig under tiden hon badade.
sedan så kissade hon massor på toaletten. så duktig så!
bara att ligga i nu och hoppas att hon är redo för att sluta med blöja :)


oj, nu kom pluttan upp. hon har lagt sig här i soffan med täcke och kudde.
så nu får jag order om att göra mer välling. bäst att lyda ;)

vid 9 börjar en unge i minuten! :)
ska försöka få jeff att kolla lite på det denna vecka iaf.
så han vet ungefär vad han har framför sig. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0