måndag

jeff lyckades väcka felicia vid 9 igår när han kom hem.
så hon somnade inte om fören straxt innan 12. härligt!
jag la mig på madrassen i hennes rum.

tidigt imorse höll jag på att gå i taket.
bara för tanten är vaken under så ska tydligen alla vakna!
hon släppte ut alla hundar och stod och skrek på dom vid 7.
så jäkla respektlöst! sedan blev det ju inte bättre av att
sopbilen kommer runt den tiden också om inte tidigare på måndagar och torsdagar!
så en toppenstart på denna morgon. eller ej.
felicia säger att hon inte mår bra idag och jag har lyckats lagt en morgon spya.

nu kollar vi iaf på barnprogram och myser.
pluttan har äntligen kunnat sätta sig ner och lugna ner sig lite efter allt bus.
får se om hon kanske sover en tidig middag sen.
skulle ju inte vara helt fel faktiskt.

vi var bjudna hem till att leka med jollan idag
men tror nog inte att det är en sån bra ide.
får bli senare i veckan istället!

idag är det mulet ute, men inte så kallt tror jag inte?
jeff slutar vid 18 idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0