onsdag

idag säger vi grattis till ove som fyller 50 år!
gubbe. han kommer inte hem fören nästa torsdag med
hampus så blir väl kanske av att fira honom då ;)

imorse så fixade vi iorning hemma.
sedan så gick vi ut och mötte upp mamma och tindra.
brudarna busade som vanligt. var så jäkla fint väder
så satt ute även idag lite, åt bullar.

tindras mormor kom och hämtade henne vid 12 tiden.
felicia blev ledsen när hon åkte men det gav med sig efter en stund.

felicias pappa kom och hämtade henne lite efter 16.
kändes lika jobbigt som vanligt..
blev ju inte bättre heller när hon höll hårt i mig och sedan
viskade i mitt öra:"kommer sakna dig massor!"
så kändes rätt så tufft.. men får hem henne på söndag igen!
sedan är det bara varannan fredag-söndag som gäller :)

jag stannade kvar hos mamma.
vi beställde hem mat från wok away. mamma, jag och emmy.
skapligt mättande! så åt som vanligt inte upp allt. hehe.

jeff slutade vid 20 ikväll. vi åkte väl hem sedan innan 22 tiden.
så vi hann hem till big brother ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0