onsdag

pluttan drömde mardrömmar igår kväll.
hon kommer in i perioder stackarn.
så jeff var gullig och gick in och la sig i hennes rum med henne.
så skulle jag få sova ut lite tyckte han. hehe.

jag var uppe typ 3 gånger inatt.
fan, tror det är uvi som jag fått igen.
men hittade medicinen jag fick utskrivet av jourläkaren
dagarna innan jag blev inlagd. och det är ju mot uvi.

hörde pluttan vid 8 imorse typ.
så då skrek hon att jag skulle komma in och
pussa massor på henne. men de kom ut hit till mig istället.
så tog det lite lugnt. sedan åkte jeff till jobbet för en halvtimme sen typ.
pluttan och jag har ätit frulle.
hon åt upp nästan all tomtegröt och ägg+ att hon drack välling innan med.

nu vill hon se på monsters inc.
med tanke på att hon aldrig brukar få göra det längre
så tänkte jag faktiskt ge med mig idag.
för denna dag får bli en riktig slappardag.
har ont i fogarna.
sedan kommer arnold innan 13 med och ska stanna här
till ikväll.

en sak till, är det bara jag som har problem med telesnor idag?
jag kan inte ringa eller nåt :/

karln slutar inte fören vid 20 ikväll tyvärr.
men imorgon blir det skönt när han slutar
tidigt, älskar torsdagar :)

nu verkar det som det är dags för pusskalas här hemma.
felicia håller om mig och ger mig 84733192 pussar.
underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0