onsdag

imorse så var vi uppe tidigt jag och felicia.
jeff låg kvar och sov tills kvart i 9 ungefär.
både jag och felicia var färdiga då och hade ätit
frulle och bäddat iorning och sånt här hemma.
bestämde mig nämligen för att jeff skulle släppa
av mig och felicia i stan innan han började jobba.
han började vid 10 så jag och pluttan var väl där typ halv 10.
så vi gick runt och stannade sedan en sväng vid "parken" vid
st:lars kyrkan.

är faktiskt första gången sen jag bodde i stan med mamma och alla
som jag går på stan utan sällskap eller hur man ska säga.
jag har nämligen blivit super nojig när det gäller att gå någonstans
själv där det är mycket folk. får panik. känns som alla står och stirrar på en.
så springer helst igenom allting. men idag bestämde jag mig somsagt för att
ta tag i skiten och försöka. var jobbigt, men det gick. bra träning.

felicia köpte solbrillor,halsband och hårspännen,diadem,tatueringar och en tröja.
sedan köpte vi även två bodysar och ett par brallor till knodden i kaggen.
är typ det första som vi köpt tror jag.
vi stannade även till och åt lite på burger king.

nu har vi varit hemma en liten stund.
felicia har bäddat ner sig framför pippi långstrump på rymmen (dags att köpa en ny pippi film)
med välling och myser. hon säger att hon inte mår bra och har ont i magen.
det har hon sagt ett par dagar nu.

jäklar vad det blåser ute förresten! usch och fy. när vi åkte imorse så var det bara soligt.
nu är solen borta..





här är min lilla "cooling" som hon så fint kallar sig själv när hon har på sig solglajjor på bussen.
satt en liten flicka i felicias ålder typ mitt emot. hon räckte ut tungan till felicia.
då var felicia snabbt uppe med sitt finger och pekade och skrek:
"du,du jäcker inte ut tunga till mig!" haha. där gick gränsen.
sedan satt hon och jäklades tillbaka med flickan och sjöng lilla snigel akta dig.
min lilla sessa ♥

 

nae, nu ska jag mysa med pluttan och magen.
trycker på idag.
karln slutar inte fören 20 ikväll :/
då ska han åka och köpa ett babygym till knodden
som vi har hittat. blir nog toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0