onsdag

felicia kom upp till oss vid 7 imorse.
men då hade hon legat vaken ett tag i sin säng och pratat med sin docka.
hon tog med sig den upp och la sig mellan oss. dockan var visst ledsen så
blev en och en annan kram att dela ut. hehe.

eftersom felicia har slutat dricka välling så åt vi frulle innan 8.
hampus kom förbi och hämtade en av våra mobil laddare för hans hade gått sönder.
han och ove ska nämligen utomlands idag. planet går från arlanda vid 18.
kan ni gissa vart de ska åka i 2 jäkla veckor?!
THAILAND! fuuusk. jag som inte ens har fått vara utomlands. haha.

mamma kom och lämnade arnold imorse igen.
jeff åkte iväg till jobbet och jag och felicia tog det lugnt.
hon har sagt att hon inte mått speciellt bra idag...
vi båda somnade i hennes säng straxt efter 11.
så var skönt att hon sov en tidig middag.
när hon vaknade ville hon ha plättar. sagt och gjort.
under tiden som hon åt så sa hon glatt att hon är en bajsunge.
kors i taket, undra vem det är som lärt henne det? haha.



nu sitter vi i soffan och pratar strunt.
felicia äter piggelin. mamma var precis här och hämtade arnold igen.

senare ska både jag och felicia kladda ner oss genom att måla med fingerfärg
tänkte jag :)

imorgon har vi tid till barnmorskan. felicia ska hänga med denna gång!
barnmorskan jag har nu hade jag även när felicia låg i magen och de har inte träffats än.

ikväll slutar jeff vid 20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0