söndag

hade en toppen trevlig kväll igår.
kom inte hem fören efter 1 inatt.
jeff var riktigt trött.
vi spelade spel, lika par leka bäst och cluedo.
melissa tog även MASSOR med kort på mig och magen.
blev nog några fina :)
även jeff var med på några stycken.
så kanske blir att förstora ett och annat.
så fint med magbilder när man knappt har några kläder på sig.

idag så sov jag faktiskt till 11 nästan. det var behövligt.
hatar alla dessa drömmar. fy fan.
inatt drömde jag att vattnet gick och att jag typ fick stå upp
när de snittade mig akut och sen kom den lilla krabaten ut.
för liten, det var den. eftersom jag är i vecka 25.
mörkt hår hade den iaf. haha. ska bli intressant.
nae, usch. hatar när drömmarna känns så verkliga.


jeff har åkt iväg till jobbet för att hämta mer bananlådor
och jag sitter här framför datorn i köket.
tänkte sätta igång med städningen så det är fint innan sessan kommer hem sen!

vi ska nog även förbi melissa och hampus en sväng igen för jag skulle låna
en bikinitopp av henne till imorgon. för den jag har nu hoppar ju pattarna ur i.
tar nog även med mig datorn så vi kan lägga över alla bilder vi tog :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0