söndag

just nu så sitter jag och kollar på amacing race på 6an.
lite kul för de är i stockholm i detta avsnitt.
pluttan har badat och kom upp för en liten stund sedan.
hon ligger och dricker välling nu och blundar redan.
hon ville kolla på pippi förut sa hon men det verkar inte så behövligt nu.

vi åkte somsagt till ove förut.
han blev jätteglad för sina presenter.
felicia tyckte det var superkul att träffa tindra och jollan.
i bilen på väg hem så sa felicia : "det var kul hos ove mamma!"
tror jag de så mycket som de 3 charmtrollen sprang runt och busade.
vi stannade till 5 typ. efter det åkte vi till mcd.
sedan släppte jeff av oss hemma och åkte iväg till ett par polare.
så jag och pluttan är ensamma hemma :)

nu tänkte jag fortsätta att välja ut bilder som vi ska framkalla.
finns några att välja bland! fy tusan.
när vi flyttat tänkte vi ha en massa bilder på väggen vid trappan så småningom.
men då ska vi självklart förstora några med.

idag har magen varit riiiktigt spänd hela dagen och fullt ös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0