söndag

klockan ställdes ju om inatt och eftersom inte jag hade gjort
det själv så var jag inte säker på om den hade ställts om.
men vaknade en massa och beslöt mig för att gå upp innan 9.
kunde inte somna om. och då hade klockan ställt om sig själv :) hehe.
gick in och tog en dusch, så skönt!

idag har vi hållt på här hemma.
jeff har det varit full fart på som vanligt.
vi gick även bort till netto och köpte lite saker.
bla saker till en kycklingsallad. efter den var jag som i koma.
började frysa en massa så la mig under täcket i soffan.
och somnade, vaknade av att min bror ringde för typ 30 min sen.
så sov i 45 min typ. det var inte helt fel.
hoppas bara jag inte börjar bli sjuk! skulle vara typiskt.

under tiden som jag sov så har jeff skurat ur alla skåpen i köket
och gjort ugnen och spisen fiiiin. så duktig karl så!
sa åt honom att han skulle satsa på att bli flyttstädare. hehe.

nu så kommer snart prinsessan hem.
som jag längtat. klockan 18 ska hon vara hemma.
då får det bli att mysa resten utav kvällen.
får se vad jag och pluttan ska hitta på imorgon.
inte alls roligt att vara hemma när alla saker är nedpackade och det ekar överallt.
men något ska vi nog kunna hitta på tror jag :)

med tanke på att gardinerna och allt därtill som man brukar ha i fönsterna
är nedpackat så kommer ju hon vakna vid senast 6 imorgon bitti av att
det är ljust. underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0