tisdag

mådde som en påse med skit idag.
jeff var gullig och tog semester halva dagen så jag kunde få vila lite.
så han kom hem efter 12. sedan så slappade vi.
pluttan somnade sent, i sin saccosäck. men lät henne sova en sen middag.
väckte henne innan 15.
då så gick hon och jeff ut och åkte i hennes nya pulka, för två :)
de gick bort en sväng till affären också. självklart hade hon fått tablettaskar där. hehe.

under tiden de var iväg så passade jag på att lägga mig i ett varmt bad. underbart.
när de kom tillbaka så var det bara för mig att ta på mig kläder.
för då skulle vi iväg och storhandla. var månader vi gjorde det senast.
men är skönt när man väl gjort det :) så nu är det fullt i kyl och frys.
rensade och kastade allt vi hade innan.

blev lasagne för felicia och jeff när vi kom hem.
jag tog en varma koppen och en macka.
felicia var lika envis som vanligt när hon skulle sova.
så jeff somnade han också där inne.
mamma kom förbi och hämtade arnold på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0