torsdag

sov faktiskt ovanligt bra denna natt.
vaknade en del på morgonen men gick inte upp
fören klockan 10. så skönt!

sedan låg jag bara och slappade tills jeff kom hem efter 12.
skönt när han slutar tidigt på torsdagar iaf :)
tog en dusch. sedan åkte vi hem till mamma.
hon har nämligen rensat i sitt förråd så var en hel del grejer som skulle
köras till tippen och slängas! så hjälpte henne. eller okej, jeff hjälpte mest.
jag kunde inte åka med i bilen då de fick fälla ned säterna.
men efter 4 turer till tippen så var det klart! :) så duktigt så.
mamma kände en oerhörd lättnad. och det förstår jag med all den skiten. haha.

vi kom fram till att vi förtjänade lite mat. så vet ni?
även denna dag blev det att köpa färdigt.
denna gång blev det från saigon. nam nam!
rekommenderar verkligen det stället. billigt och man får en massa med mat.

vi alla 3 var som i koma efter maten. jeff somnade en timme i soffan.
jeff åkte hem efter 7.
medan jag stannade kvar.
sov nämligen här inatt!
vi kom fram till att vi inte sovit helt själva bara jag och mamma sedan
vi bodde i ullstämma. och det var ju inte igår direkt ;P hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0