fredag

imorse vaknade jag innan 5 och bara låg och lurade.
usch..även fast man är trött så kan man inte sova.
men men, lyckades somna om innan 6 precis.
men självklart tyckte felicia att det var dags att vakna just då.
så blev inte så mycket sömn.
men kunde somna om lite till sen efter ett tag.
hon låg mellan oss och kollade på pippi.
hon är helt otrolig. kan nog hela filmen utantill tror jag..
sedan vaknade jeff och var snäll och tog henne lite :)

just nu så har vi precis fixat iorning här hemma.
plockat och diskat, bäddat osv.
får se om felicia får för sig att sova om ett tag.
hon är rätt så trött..

resten av dagen återstår att se vad som händer.
eller, jag vet vad jag ska göra sen iaf.
felicia ska somsagt till sin pappa innan 18..

eller jo, nu vet jag iaf en sak jag ska göra.
ska slå ihjäl flugjäveln som självklart ska cirkulera
precis runt oss och har gjort det sen igår.




pluttan älskar sin morfars katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0