lördag

pluttan ropade imorse vid 5 och hade kissat ned sängen.
lilla gumman.. men bar in henne till oss och sedan somnade hon om efter typ en timme..
lite innan 9 var det dags att vakna.

vid 11 typ så satt vi i bilen och åkte och handlade blommor och lite.
sedan hämtade vi upp pappa hemma hos honom.
åkte en sväng till ryd. sedan så styrde vi bilen mot åtvidaberg.
leffan (farmors karl) fyller 60 år på måndag så vi skulle fira honom :)
väl där blev vi bjudna på smörgåstårta och tårta och kakor och allt möjligt.
mätt blev man med andra ord!

vi åkte iväg en bit utanför åtvid och släppte av pappa innan vi åkte hem.
på vägen hem stannade vi till i åtvidaberg och handlade lite mat osv.
felicia sa ett antal gånger i bilen att hon var kissnödig.
och då förstod jag att det var brottom, så vi tvärnitade och gick ut och kissa.
sedan hann vi åka typ 100 meter innan hon skriker: "stanna då! min nalle puh vill ju med kissa!"
hahaha. då började vi skratta lite kan jag lova. min lilla plutta.

nu är vi hemma iaf och ska ha det myspys som felicia så fint säger.
får se om jeffs kompis pumba ska komma hit och kolla på fotbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0