onsdag

felicia har varit skitförbannad på mamma när hon gått runt och sjungit
felicia adjö med Cornelis Vreeswijk. men hon sjöng bara början av låten för
hon kunde inte mer. så jag gick in på youtube och tänkte att vi skulle lyssna på den.
haha..den var ju inte direkt som vi hade trott oss att den skulle vara.
felicia dör och blir tagen av näcken och grejer. så vi stängde av den sen.
men felicia diggade den.

nu lyssnar vi på gyllene tider istället :)
är bättre. men vart är våren frågar jag mig?
har vädergudarna druckit för mycket på valborg så de har
blandat ihop årstiderna eller?! en kan trott...
för inte fan är det varmt just nu iaf.


imorgon ska mamma på möte efter lunch så vi ska hämta upp tindra och hitta på något.
så skönt att jeff slutar vid 12 imorgon :)

nää, nu måste jag sluta. hade så bra.

känner på mig att felicia kommer att bli sjuk snart..
eller den där hostan låter inte så toppen.
så feber osv skulle inte förvåna mig om det kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0