onsdag

blev att lägga sig sent igår kväll!
pluttan höll sig vaken även fast hon sa att hon skulle lägga sig vid halv 8.
slutade med att vi båda gick och la oss samtidigt och somnade inte fören halv 12!
eller, pluttan somnade då medan jag låg vaken och grubblade lite.
vi sov i emmys säng inatt. och en sak är jävligt säker.
ska ALDRIG mer sova i en 90 säng höggravid och med en liten plutta
bredvid sig som vill sitta som ett plåster.
skiftade med att ligga skavfötters och bredvid henne titt som tätt.
hon vaknade efter 2 timmar och gallskrek stackarn för hon hade drömt något.
och sedan hade hon självklart åkt på en jäkla hosta som sitter i nu. typiskt..
men men, förstod att det skulle komma för eller senare.

vi gick upp ordentligt vid 9. men låg och myste i en timme typ.
hon var fortfarande trött men som vanligt envis.

mamma kom hem från jobbet lite efter halv 10.
då stack jag och fanny ner till mcd och köpte frulle till oss alla.

nu så tänkte jag fixa iordning pluttan, vi ska ned till stan en sväng
sen och kolla lite saker till bebisen som är kvar att köpa.
har skrivit en liten lista. är mest småsaker kvar. men kan vara skönt att
ha det gjort så fort som möjligt.

mamma och fanny ska gå ned till frisören här nedanför där fanny klippte sig igår.
ser nämligen förjäkligt ut! det kostar 150:- att klippa sig där fram till den 20de.
bara för att det är nyöppnat. men inte fan ska man hetsa när man klipper folk då!
eller har jag fel? kul också när man har en sidecut som man ska klippa som blir heeelt ojämn.
skulle gärna följt med ner då jag har en hel del ilska som säkert kan tänka sig komma ut från
denna kropp ;D haha.


idag så vaknade jag med värk i korsryggen.
och nu är det ännu större område som värker.
fy fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0