söndag

kvällen igår var riktigt trevligt faktiskt.
eller, karlarna satt inne och spelade tv-spel
medan jag och emilia satt ute och snackade skit till 23 eller något.
sarah kom också förbi en sväng :)

lite komiskt var det allt, för jag och emilia hade på oss
likadana mammaskjortor. haha. måste sätt ganska så roligt ut.
kollade igenom lite kläder som hon har lagt undan till olivia som
deras andra barn ska få sen. och herrejävlar så smått allt var.
man glömmer helt och hållet bort att felicia varit så liten..
sen känns det som att man glömt bort hur man tar hand om en
liten baby. men jag vet ju att det sitter i ryggmärgen :)
kommer bli skönt denna gång iaf när man inte är ensam om att göra allt.
var ju rätt så jobbigt när felicia var liten med tanke på att hon hade kolik och
det var enbart jag som tog hand om henne... men som tur var hade jag
underbara människor som hjälpte till! :)

ajja, nog om det.
jeff kommer iaf bli världens bästa pappa!
han är så underbar med felicia. han har verkligen tagit henne till sig
från första början och inte behandlat henne annorlunda för att
det ej är hans "riktiga dotter". är så lycklig över det.

vaknade iaf efter 11 idag. fy fan så skönt det var att sova länge!
men var uppe lite tidigt imorse. jeff snarkade som en jag vet inte vad.
så en och en annan smäll fick han allt ta emot ;)

nu sitter jag här i soffan och har kollat på reprisen av kvällen är din.
jeff är ute och går i spåret. han ringde precis och sa att han var inne
på det andra men att han skulle komma hem snart.
kjella hade ringt och frågat om han skulle med och kolla på b-laget nu vid 14
om jag inte hörde fel.
när han har gjort det så ska vi nog åka och handla tror jag.

senare kommer våran prinsessa hem!
så skönt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0