tisdag

denna dag är en riiktig segdag må jag lova!
har ingen energi alls idag.
felicia är också rätt så nere.
hon somnade rätt så fort efter att vi kom hem igår.
gav henne lite hostmedicin innan.
sedan kom hon in och la sig vid oss vid 2 typ.
men hon vaknade iaf inte fören 8. så det var skönt!
men kändes ändå som klockan knappt var 6 eller något..

men vi gick upp iaf och fixade.
sedan har vi mest myst hela dagen.
nu har jag lagat en jättestor portion med ris,fiskpinnar och kassler till felicia.
hon säger att hon ska äta upp allt. haha, blir intressant.

men hon är så rolig för nu har hon börjat förstå det där med att
när jag säger "nej felicia, du får inte det. jag tror inte att du klarar det.."
då gör hon ju självklart så. innan så förstod hon inte det där.
men nu tycker hon det är skitkul och bara skrattar typ.
omvänd psykologi ;)

min hals känns helt svullen idag. men hostar ingenting iaf.

karln slutar vid 17. ska bli skönt att få hem honom!
idag har jag förresten ringt en hel del samtal för att fixa ett och annat.
känns skönt att allt är ordnat. tänkte även ringa för att fastställa faderskapet.
så jag och jeff får gå till medborgarkontoret och skriva på papper och delat vårdnad osv.
men hon som hade hand om det var inte tillbaka fören den 30 maj.
men det gör ju inte så mycket eftersom man även kan fylla i dom när bebben kommit.
tänkte mer att det kunde vara skönt att ha det gjort :)

jag kan inte heller sluta tänka på hur jävla rätt jag känner om en viss sak.
är helt inställd på det och är 99% säkert att det kommer att bli så som jag tror.
patetiskt..men då vet man iaf hur saker och ting ligger till i människans dukko.



lite sådär känner jag för vissa saker idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0