söndag

nu har alla gäster åkt härifrån.
var mycket trevligt.
Felicia fick en riktig mussepiggtårta.
har tagit massor av bilder med kameran så ska lägga in dom så småningom.

Felicia har fått: en adidas dress,en docka med kropp som man ska fixa håret på,lera,hästar med tillbehör,en prinsessdator,pärlor,filmer,hårsaker,masker för att klä ut sig med,en lysande boll,älv/prinsessdress. sedan var det lite mer som jag inte kommer på :)

har varit en bra dag iaf!
kan bara inte förstå att pluttan blir 3 hela år!

nu ligger Eddie och pratar massor på golvet. idag har han ätit katrinplommon med päronsmak,vilket han älskade!


nu börjar Felicia bli lite trött. men vi ska städa hennes rum. ser ut som en riktig bombnedslag!

imorgon är det dags att gå till dagis.
har kvar två små tårtor (öronen på mussepigg) så ska se om jag kan få hit lite folk som vill äta. haha.

älskar min underbara lilla familj av hela mitt hjärta! <3


Kommentarer
Postat av: sofie :-)

svar: åh tack! :D han är faktiskt inte lik Teodor ett dugg,lustigt nog! Dels var han rågblond (!!) när han föddes, och sedan ser man inga speciella drag i ansiktet alls.. hehe. Teodor var ju en Chrille-kopia direkt när han föddes! Så tiden får utvisa vem Wilmer blir mest lik!

Förlossningsberättelsen kommer upp om ett tag... måste bara ta mig tid att gå igenom journalen och mina minnen! ;D



Kram, och JA vi måste se till att ses snart!

2011-11-24 @ 10:39:58
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0