lördag

vart tusan är motivationen till allt just nu?!

de senaste dagarna har det inte hänt något speciellt..
eller, i torsdags så var mamma med eddie på bvc för det vanliga+ 3 månaders vaccination.
fick bli mamma för jag verkligen hatar när ungarna ska ta sprutor.
gråter alltid själv bara för det gör så jäkla ont i hjärtat när man sitter där och får mordhålla dom. usch!
så var bättre att mamma fick må dåligt. haha.
han hade gått ned lite på sin viktkurva..
nu vägde han iaf 5490 gram och var ca 62 cm.

har börjat att ge eddie mer ersättning nu.
så skönt att han tar det. felicia verkligen hatade flaska.


felicia åkte till sin pappa igår.. är så jävla splittrad så vet varken ut eller in just nu.
ska bli otroligt skönt att hon kommer hem imorgon iaf! min prinsessa.
häromdagen så kom hon in i badrummet när jag fixade iorning mig och bara stod och kollade.
så frågade om det var något speciellt hon ville. då säger hon:" vad fin och söt du är mamma!"
kan lova att jag smällte lite där. underbart att höra. pluttan.

just det, på torsdagskvällen så hade vi en "klipparkväll" här hemma.
jeff och felicia klippte sig. jag tänkte färga håret men blev aldrig så.
får se om jag kanske gör det imorgon.

jag somnade vid 7 tiden igår. fick nämligen ett riktigt jävla migränanfall.
jättelänge sen det var så kraftigt. kom vid typ 4 sedan bara small det till.
spenderade en del av tiden med huvudet i toan. usch!
så jag sov faktiskt lite till och från till 10 imorse. behövligt kan jag lova!
men har ändå haft lite smått huvudvärk idag.
annars idag så har vi städat för fulla muggar här hemma.
äntligen är bäddsoffan väck ifrån vardagsrummet, samma sak med eddies vagga.
och så har jag rensat bland eddies kläder och tagit fram babyleksaker som jag
fått av camilla! tack.
men just nu så får de nog vänta ett litet tag för eddies hobby för tillfället är att göra
en jäkla massa bubblor med munnen och sedan le glatt.
fy tusan så fort tiden går! han blev 3 månader nu den tredje oktober.
så om ett par veckor är det 1 helt år sedan vi fick reda på att vi skulle ha barn.


på måndag ska pluttan till dagis som vanligt mellan 8-13.
sedan får vi se om vi åker iväg och handlar antingen då eller på tisdag.
jag fyller nämligen år på onsdag så vi behöver baka och fixa lite.
kommer ingen på min födelsedag utan den får spenderas med ungarna.
mamma kanske skulle komma förbi en liten sväng på förmiddagen.
jeff slutar vid 20 :/
så skulle komma lite gäster på torsdag. då slutar jeff vid 12 :)


på tal om ketchup, fy satan så kallt det är ute nu!
burrrr. märks verkligen att hösten kommer mer och mer. hatar det!
hatar kylan och mörkret! positiva jag.

nu ska jag fortsätta ha lite lördagsmys med karln.
eddie sover sen en timme tillbaka.
får nog bli en tidig kväll även idag.¨


glada killen!


felicias fina gubbe hon ritade häromdagen :)



UNDERBARA UNGAR! ♥
(syskonmys en morgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0