fredag

gårdagen spenderades bara hemma tills jeff slutade vid 12.
då åkte vi faktiskt förbi barnens morfar en sväng eftersom han aldrig kommer hit..
felicia ville träffa honom. så vi stannade där en lite stund och åt äppelpaj som leffan hade gjort.
sedan när vi skulle därifrån så stannade vi vid trädgårdsföreningen och mötte upp mamma,fanny och tindra.
så tindra och felicia lekte en del i lekparken. efter två timmar typ så åkte vi hem.
jeff släppte av oss och åkte tillbaka till jobbet för att beställa varor.
under tiden vi var hemma så fick jag ett ordentligt migränanfall och började kräkas. jippi...
la både felicia och eddie i sängen vid 19 tiden. felicia somnade på en gång och det
dröjde faktiskt inte så länge innan eddie somnade heller.
jag intod sängen vid 21 redan och somnade rätt så fort.

vid 2 typ så vaknade eddie och var hungrig. vid 3 kom felicia in och tyckte att vi skulle
läsa mamma mu tillsammans..vid 4 var hon fortf vaken så då väckte jag jeff eftersom han är ledig idag.
han tog med sig felicia ut till vardagsrummet och de la sig på en madrass och kollade på barnprogram.
felicia kom in 3 gånger och väckte eddie. superkul!
vid 8 imorse somnade äntligen felicia och jeff fick ta eddie eftersom han hade legat bredvid felicia på
madrassen och sovit medan jag var vaken. så, jag bar in felicia till mig så sov vi både till 10.30 typ.

när vi var klara sedan så åkte vi till medmera affären och handlade lite pysselsaker till felicia :)
dyrt är det, men prisvärt. är ju bra kvalite på sakerna de har där.
tänkte att man skulle dit till jul och köpa lite pyssel så man kan göra tomtar och sånt.
när vi var klara där åkte vi förbi sjukhuset där jag och felicia sprang in och handlade lite.
sedan åkte vi hem. åt mat. och lite efter 16 kom felicias pappa och hämtade henne då
hon ska vara där i helgen. hon är ledig från dagis måndag och tisdag men det lät inte så intressant
att få umgås med henne lite mer från hans sida. och vet ni, jag är inte förvånad ;)
även fast man ändå inte gör ett skit om dagarna liksom...

nu så är det bara jag,jeff och eddie hemma somsagt..känns tomt.
men jag får se om jag ska dra med mig grabbarna ut på en liten promenad.

förresten, HATAR den här årstiden. blir alltid så jävla depp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0