måndag

eddie sov fram till efter 5 imorse! gud så skönt kan jag lova.
underbart att han inte vaknar ofta på nätterna längre.
så nu håller jag verkligen tummarna för att det är på G att vända.
felicia kom istället in till oss vid 23 igår kväll och la sig och sov mellan oss inatt.

imorse så fick jag väcka felicia när det var dags att gå till dagis.
eddie sov när vi skulle gå så honom la jag ned direkt i vagnen.
då vaknade han och var vaken tills vi kom hem igen.
gick superbra att lämna felicia på dagis!
första dagen som man lämnade henne hela dagen själv.
när jag och eddie kom hem så slappade vi bara.
när vi gick och hämtade felicia sen så fick jag höra allt de hade gjort under dagen.
hon hade varit helt till sig när de hade varit i skogen.
och hon var lite anti mot myrorna (antar att det var sedan jag,jeff och hon var
i skogen och hon fick en i stöveln) så de fick tydligen turas om att bära henne. hehe.

just det, pratade med dietisten idag och hon tyckte att jag hade gjort så gott jag kunde.
man kunde inte göra så mycket mer. bara att försöka att det ska vara "kul" att äta. kanske köpa typ pasta som figurer. och hon tyckte att jag hade ett bra förslag med att typ köpa gröt som hon åt när hon vavr mindre med typ frukt i eller något.

nää, nu ska jag mysa med mina underbara barn!♥


just det, eddie har idag börjat att ta sin tumme mer och mer.
men han blir förbannad när han "tappar den."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0