söndag

nu är jag och felicia hemma hos mamma i stan.
örjans son är här också. aldrig träffat honom förut.
så nu har vi ätit,spagetti och köttfärsås med paj till efterrätt.

 

när jag och felicia åkte bussen hit så skämde hon ut mig lite. (som vanligt)
hon är lite för rolig ibland den lilla damen.

hon sitter och skrattar för sig själv så jag frågar vad hon skrattar åt.
"mamma kolla,kolla gubben!"
"vadå för gubbe gumman?"
"han som kör bussen. haha,vilken gubbe mamma!"
kan lova er att hon sa det rätt så högt också om man säger så.

 

får se när vi ska åka hem.
vi blir inte här så länge iaf eftersom felicia ska till dagis och så imorgon.
stannar väl i en timme eller något.
saknar mina grabbar hemma också.
ringde förut för att kolla vad de gjorde.
jeff svarade att han höll på att amma eddie.
någon som kan förklara hur en karl ammar?
är verkligen något jag skulle vilja se! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0