lördag

Just nu sitter jag och kollar på cartoon network med pluttan.
Hon börjar bli lite trött tror jag.
Eddie är inne i köket och busar med Micke, Jeff och Yvonne.

Känner att det blir av att lägga sig skapligt ikväll.

Kan ju även meddela att Felicia har haft superkul med min parfym och mitt smink.
Hon hade gått in i sovrummet när Eddie låg och sov. Senast vi kollade in där så låg hon och vilade i sängen.
Efter ett par minuter så vaknade Eddie.
Öppnar dörren och Felicia slänger i något i min sminkväska fort som tusan.
Känner även hur jag möts av en ordentligt stank med parfym.

Dröjde ingen längre stund innan jag såg att hon hade sminkat sig+ att hela HÅRET var fullt med parfym. Var som droppar i håret.
Och ögonen var helt sprängröda.
Så fick bli att kasta in henne i duschen.
Doften av parfym kommer nog inte försvinna från håret på ett par veckor. Busunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0