lördag

L kom och hämtade Felicia vid 12 idag.
Nu ville hon iaf träffa honom så självklart fick hon det.
När hon hade åkt så tog vi bilen bort till ikano där jag gick raka vägen till Apoteket för att ta ut min medicin.
Jo jag tackar ja, några 100 lappar som försvann från kontot om man säger så.
Men, tog en tablett och migränen försvann faktiskt efter ett par timmar.
Maxalt har jag för mig dom hette.

Vi åkte iaf hem efter. Slappade och bara myste. Kollade på hockeyn.
När klockan närmade sig 18 fick vi ryck och bestämde oss för att åka bort till Haninge.
Ringde Felicia och frågade om hon ville följa med eller om hon skulle komma senare. Hon ville med så henne hämtade vi upp på vägen.

Kom hem för snart en timme sen. Bägge ungarna somnade som stockar i bilen hem.
Tänkte gå och borsta tänderna för att sedan krypa ned i sängen. Ska bli skönt! Tror jag kommer somna rätt så fort faktiskt.

Imorgon ska vi iväg för att fira Oscar och Emil. De fyller 16 år :)

Kom på att jag nog glömt skriva om vad Felicia sa häromdagen när hon stod och kollade ut på skogen från köksfönstret.?

"Felicia- Mamma, tänk om vi alla skulle vara lika långa som träden och äta alla hus!!?
Jag- Ja du gumman. Tänk om det skulle vara så. Men vart skulle vi alla bo isåf?
Felicia- I Rimforsa!"

Haha, livlig fantasi om man säger så.
Man börjar undra hur mycket tankar som får plats i det lilla huvudet :)
Mammas lilla kicka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0