lördag

Idag åkte vi in allihopa med bussen till stan. Jeff och Eddie gick bort till Tim där hans pappa är.
Jag,Emmy och Felicia tog en sväng på stan. Hittade lite saker till barnen.
Gick sedan upp till mamma och tindra men gick ned lika snabbt igen typ för vi skulle med bort till tindras ponnyridning.
Felicia tyckte det skulle bli kul att se när tindra red men dessvärre så var det bara teori idag så de borstade bara hästarna osv.

Vi kom hem till mamma igen för en stund sedan.
Får se när Jeff hör av sig om när de vill gå hemåt :)

(Om det är folk som har problem med vad jag skriver om på min blogg och stör sig på vad jag gör eller inte gör så sluta läs!)


Kommentarer
Postat av: Mamma,mormor

Felicia får följa med igen,så hon får se när moster tindra rider. Pussar Älskar er.

2012-04-28 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0