måndag

Idag hände det som jag förstått skulle komma för eller senare. Felicia kläckte en kommentar högt och tydligt, ingen snäll heller.
Var när jag och ungarna skulle bort till affären för att köpa glass.
Då kommer det tre grabbar och cyklar förbi. De var kanske i 10 års åldern. Då säger Felicia "en tjockis,han var tjock. Mamma kolla!"
Så jäkla pinsamt.
Tog tag i henne och sa att man inte ska säga sådana saker för folk kan bli ledsna. Då skämdes hon..

Hata föräldrar som inte säger till sina ungar när de klankar ned på folk högt och tydligt. Visst, alla ungar gör väl det någon gång. Men är otroligt pinsamt. Hoppas Felicia lärde sig något!

Annars har vi varit ute hela dagen.
Brudarna har väl tyvärr inte lyssnat speciellt bra på mig..men men.

Eddie har matvägrat idag, endast flytande. Så är som att ha en bebis på nytt när det kommer flytande gult i blöjan. Usch!

Min huvudvärk har snällt velat hålla mig sällskap idag. Typiskt när man har tre ungar att ta hand om själv hela dagen+ att man ska grilla och allt ikväll.

Jeff slutar nu vid 18 iaf så kommer väl mamma och ö runt 19 eller nåt.
Vet inte om Ove skulle komma för han mådde inte riktigt bra. Så det var lite tråkigt men vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0