måndag

Imorse var det bara för mig och Felicia att ta på gummistövlarna och regnkläder och se glada ut. Regnade som tusan. Eddie hade hur mysigt som helst i sin vagn som blev extra mörk av regnskyddet :)

Idag har jag inte gjort många knop. Den där jäkla huvudvärken verkar trivas som fisken i vattnet med mig! Kan inte säga detsamma..den nya medicinen var inte så toppen som jag hade hoppats tyvärr.

På förmiddagen när Eddie skulle ta sin tupplur så gjorde jag detsamma. Kändes inte helt fel må jag säga.

Nu har vi varit och hämtat pluttan på dagis. Hon hade haft det toppen. De hade varit vid återvinningen även denna måndag. Felicia har pratat lite till och från om det här hemma, hon tycker sånt är så intressant :)

Nu ligger vi faktiskt alla 3 här i sovrummet. Jag och Felicia ligger i stora sängen. Hon har fått för sig att hon vill hålla handen ofta när hon ska somna nu för tiden.
Eddie ligger i sin säng och snackar lite och klappar händerna till och från.
Tror nog att dessa två små troll kommer att somna ganska så snart faktiskt.

Själv så tänker jag mycket på morgondagen. Kan inte sluta känna mig orolig över vad de ska säga. Men det kommer nog gå bra! Bara de kan hitta "felet" så är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0