söndag

Tänkte "klaga" lite. Förstår inte varför Eddie sover så pass lite om nätterna som han gör. Man tycker iaf att han borde sova längre än till 06 idag..
Han somnade ju i bilen hem igår. Så, vid 22. Vaknade vid 01.30 och var vaken en timme.
Direkt när han hade somnat så märker jag hur lampan tänts i hallen (lite skraj blev jag allt).
När jag kommer ut från sovrummet så ser jag att Felicia står och försöker hitta trosor inne i klädkammaren för det hade kommit lite kiss i sängen.
Så hon fick lägga sig bredvid mig sen. Hon somnade inte förrän 03.30 typ.
Så vaknade Eddie strax innan 06.
Skitunge!
Jag hoppas iaf att Felicia sover längre än till 07 idag.

Förhoppningsvis kommer Eddie vilja sova lite igen runt 08-09.
För stunden så står han upp i sin gåvagn och skriker "tittttttta" och släpper taget lite snyggt om den. Snart är nog olyckan framme..att han aldrig lär sig.
Gårdagen resulterade i två nya fina bulor i pannan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0