tisdag

NU är vi påväg ifrån Norrköping.
Felicia har varit så otroligt duktig! Inte en enda tår eller något gnäll alls. Precis som förra gången. Min prinsessa.

Denna gång så var det endast en som fick följa med in i salen när hon skulle sövas. Så Jeff fick vänta medan jag följde med. Hon fick massor beröm och ringar och grejer :)
När hon hade somnat så fick jag gå ut så tog det typ 15 minuter sedan kom de och sa till. Jeff följde också med in och väntade i ett rum på att hon skulle vakna. Tog väl typ en och en halvtimme. Denna gång var hon som vanligt när hon vaknade. Inte ett dugg arg/tjurig.

Sedan fick vi vänta på läkaren i två timmar. På att han skulle säga hur det hade gått.
Nu är det bara vänta på provsvaren som kommer om 2 veckor.

Nu ska vi käka!
Jag har sympati-fastat med Felicia idag så min huvudvärk är underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0