torsdag

Jeff skulle egentligen slutat 12 idag eftersom det är torsdag men han slutade strax efter 16. Nu sitter jag med ungarna utanför Ica signalen iaf. Han är inne och köper sallad till oss :)
Bad honom även kolla om han ser något liten påsklilja som jag kan springa in och plantera hos morfar när vi ändå ska åka hem.

Den här påskhelgen är vi verkligen fullbokade! Kommer nog vara måttligt trötta på måndagen sen. För påskhelgen avslutas i Kolmården för Felicia :) jag, Jeff och Felicia ska åka dit själva. Emmy skulle vara snäll och ta Eddie.
Lilla pluttan behöver ju också få lite extra uppmärksamhet ibland <3

Tror förresten att Eddie kanske håller på att bli sjuk. Hoppas verkligen inte det!
Men han har inte velat äta knappt,vaken igår eller idag. Kan tänkte mig att han kanske har lite feber för att det är mer tänder på G upp?
Blir att ta tempen när vi kommer hem.

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0