fredag

Igår slutade hjärtat jobbet vid 12. När han kom hem så sov alla middag här hemma. Eddie har börjat sova en gång om dagen. Vilket brukar bli vid 11 tiden så kan han sova lite olika. Aldrig längre än till 13.

I vilket fall som helst så var vi lite här hemma. Åt mat och sånt. Sedan åkte vi iväg till Norsholm för att fika och kolla på slussen. Sedan åkte vi hem efter ett tag. Lekte lite på gården.
Eddie somnade redan 19.30 igår och vaknade först vid 06 imorse. Sedan somnade han om och vaknade inte förrän 08.30 nästa gång.

Felicia däremot låg och kollade på Pippi Långstrump igår kväll och vägrade somna. Hon somnade inte förrän efter 22, hon sov iaf hela natten och vaknade vid 08.

Nu åt vu frukost för ett tag sedan och har bara lekt. Pappa Jeff började jobbet vid 09 idag.

Får inte glömma bort att skriva att Eddie har kommit in i en riktigt "pussperiod" han vill pussas mest hela tiden. Sötunge!

Nu tänkte jag tvinga i mig en massa citronvatten. Uääk.

Hoppas att posten kommer idag och att jag får de papperna jag väntat på! Annars blir det en samtal upp till US.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0