tisdag

Kul att inlägget som skulle publiceras igår inte kom fram förrän nu...

Idag har iaf pluttan varit på dagis. Under tiden hon var där lekte jag och Eddie hemma. Sov också, var behövligt efter denna natt. Just nu mår jag bättre iaf. Skönt det.

När vi hämtade Felicia var det så jävla kladdigt väder så vi gick och köpte glass och hälsade på Jeff. Påvägen dit så kom Felicia på halvvägs att hon glömde sin teckning hon hade ritat till Jeff så var bara gå tillbaka till dagis först.
När vi kom hem var vi ute och lekte.
Kusinen Simon kom strax efter 15 så vi var ute. Glasbilen kom i vanlig ordning eftersom det var två veckor sedan sist. Så glass blev det så klart även då.

Jeff kom hem efter 17. Simon åkte och vi åkte iväg för att handla. Lite mer lek när vi kom hem. Sedan kvällsmacka på det. När ungarna hade somnat passade jag på att färga håret. Tjena fan säger jag bara. Mössa imorgon och köpa hårfärg för det räckte inte men den jag köpte. På torsdag blir det att klippa håret. Måste klippa bort jäkligt mycket med tanke på hur slitet det är. Men det ska nog bli bra.
Jeff har sagt att jag inte får färga det på 1 år nu.. Får se hur det ska gå.

Nu blir det att underhålla karln som står och hänger upp tvätt. Duktig man man har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0