fredag

Varit dålig uppdatering den senaste veckan. Vi alla mår bra. Jag mår bättre just nu iaf.
Gick så fort igår. Otäckt. Kräktes och trodde jag skulle svimma. Fick gå hem från jobbet. Skulle jobbat 6.45-20 men gick hem innan 17.
Kurerat mig idag och känner mig bättre för stunden. Tackat ja till extrajobb på söndag så hoppas jag inte åker på migrän igen..

Alla ligger och sover. Jeff ska jobba extra imorgon. Hela dagen..

När ska man få tiden till att göra köttbullar, baka mer lussekatter/knäck och köpa alla julklappar?!
Börjar få lite smått panik faktiskt.
Får skjuta upp allt till söndag eftermiddag helt enkelt.
Sedan ska man försöka hinna med att packa allt här hemma. Tjena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0