lördag

Fy fan vad förbannad jag var imorse! Inte nog med att det blev otroligt lite sömn inatt så kom inte bussen vid 08.04 som den skulle! När klockan var 08.10 gick jag in på östgötatrafikens app för att se så jag inte misstog mig. Där står det att bussen var inställd pga fordonsfel och nästa inte skulle komma förrän 09.04. Tjena fan, lätt när man börjar jobbet på andra sidan stan vid 09.
Sedan såg jag att det där "fordonsfelet" hade börjat reda vid midnatt. Jävligt lustigt! Själv tror jag bara att det handlade om att det hade kommit snö inatt. Jävla östgötatrafiken!

Var bara att gå hem och väcka Jeff och ungarna. De skjutsade mig till jobbet så jag var där i tid. När jag slutade vid 14 stod de utanför för att hämta mig. Jeff var tvungen att hoppa in och jobba. Så, han släppte endast av mig och ungarna hemma så åkte han på en gång. Han kommer inte hem förrän om en timme typ.
Mycket tid man fick tillsammans den här helgen med. Hehe.

Just nu myser jag och ungarna framför filmen smurfarna. Snart är det dags för dom att sova.

Imorgon väntar barnkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0