måndag

Lördags så tog vi det lugnt på dagen.
Jeff stack hemifrån innan 16 då han skulle på julbord och kom inte hem förrän natten.
Strax efter att han åkte kom Fanny. En timme efter kom Emmy.
Vi bakade lussekatter. Både vanliga och glutenfria (Felicia hatade dom).
Lagade god mat och kollade på Sunes jul. När ungarna hade somnat spelade vi lite kort. De åkte hem vid 23.

Söndagen så tog vi det lugnt. Rensade lite bland alla saker i förrådet eftersom det bara är en månad kvar till vi flyttar nu! Fort tiden går.
Arnold kom framåt kvällen.
Jag bakade kladdkakemuffins. Både vanliga och glutenfria (Felicia älskade dom!)

Idag så storstädade jag på morgonen. Farfar skulle ha kommit på förmiddagen men ringde och sa att han nog inte åker från Rimforsa för att komma hit då det snöade massor. Tycker jag han gjorde rätt i. Ingen mening med att ge sig ut om man ändå inte "behöver".
Ö hämtade Arnold.
Framåt eftermiddagen kom Elina och Viktor. Vi fikade och hade trevligt. Var ute i snön en sväng.
Felicia älskar snö medan Eddie hatar den. Eddie skrek mest hela tiden och ville bli buren. Felicia hoppade runt som att hon vore en fånge som kommit ut i friheten efter flera år.
Elina och Viktor åkte precis hem.

Nu väntar vi på att pappa ska komma hem från jobbet så vi kan mysa med honom ❤

Imorgon måste jag se till att komma ihåg att ringa det där jäkla samtalet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0