onsdag

Idag är det minst sagt snökaos ute!
Snöat hela natten och kommer antagligen hålla i sig hela dagen. Ingen idé att ens försöka ta sig ut genom dörren med ungarna idag då det blåser en hel del med. Får bli att mysa med ungarna hemma istället och kanske baka lite framåt kvällen.

Tänkte se om Eddie ska sova middag snart. Han är lite trött. Inte så lustigt heller när han vaknade vid 06.

Jag har upptäck att min förlovningsring ligger i jobbtröjan som självklart är på jobbet. Ska inte jobba förrän den 13 nästa gång. Ska fan sluta ta med ringen när jag vet att jag ska jobba. Så lätt att glömma..

Ikväll slutar karln jobbet vid 20.
Hoppas min huvudvärk är väck tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0