tisdag

Var ju inte ensam om att stressköpa de sista klapparna i söndags kan jag lova..
När jag kom hem blev det att göra köttbullar och slå in alla julklappar.
Blev ca 4 timmars sömn då ungarna (Felicia först och främst) har fått för sig att vakna innan 05. Underbart!

Åkte iaf iväg för att hämta jeffs bror igår vid 09. Sedan styrde vi bilen om Igelfors där vi tillbringade julafton med jeffs släkt på pappas sida :)
Sover över här inatt med.
Felicia har varit vaken sedan 04.20 och vägrar somna om!
Känns som jag går under snart. Min huvudvärk kommer smygandes fram och Felicia vägrar inse hur lite klockan är. Har varit och kollat ut genom fönstret, snöar som satan här!!
Vi skulle nog ställt in bilen i jeffs farfars "garage" igår som vi gärna fick. Typiskt..

Är väl bäst att försöka lugna ned Felicia lite för batteriet i paddan kommer ta slut inom vilken minut som helst och då lär det bli liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0