torsdag

Vid 13 igår kom mina hjärtan och hämtade mig. Felicia kom in en sväng på jobbet så hon har lite koll hur det ser ut där mamma jobbar. Som hon tjatat!

När de hämtat mig åkte vi till sjukhuset där jag sprang in en sväng på Apoteket.
Sedan stannade vi även till på ö&b innan vi åkte hem.
Bästa "tant Elina" tittade till en timme eller nåt på kvällen innan ungarna skulle sova.

Just nu sitter jag i resecentrum och väntar på att bussen ska åka så jag kommer till jobbet. Slutar 13 även denna dag. Och vet ni? Jeff och Felicia hämtar mig då Jeff ska skjutsa upp oss till sjukhuset.

Ungarna är på ett nytt dagis idag. Det enda som är öppet i tallboda. Som tur är ligger det så pass nära pappa jeffs jobb ifall det skulle vara några problem. Vilket jag inte tror..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0