torsdag

Ungarna vaknade runt 08 idag. Eller, Felicia vaknade då medan Eddie sov längre. Är minst sagt helt jävla underbart när de inte vaknar 05 längre!

Var -20 grader imorse och temperaturen har pendlat runt där hela dagen idag. Härligt! Är knappt så man kan andas när man ska gå ut från ytterdörren. Kylan slår ordentligt mot en.

Jeff slutade 12 som vanligt på torsdagar.
Vi gick ut mot vägen och väntade tills han kom med bilen. Åkte och lämnade Felicia i majelden. Jag och grabbarna for vidare till grinden.
När vi hade fått lite mat i magen åkte vi till ekholmen centrum och handlade lite. När vi var klara där släppte de av mig vid jobbet. Började inte förrän 15 men var där typ 13.45 eller nåt.
Skönt att vara i tid.

Jobbade mellan 15-21.
Tog bussen typ 21.23 in till stan. Här är jag nu i Emmys rum och tänkte försöka sova. Jobb som gäller imorgon med. Börjar vid 6.45 så är väl på tiden att man somnar snart tycker jag.. Men självklart är det lika svårt som vanligt.

Saknar min karl och mina ungar där hemma massor. Känns så tomt utan dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0