måndag

Inatt kräktes felicia en stup i kvarten. Hon var så jäkla duktig. Var inte ledsen eller nåt. Duktiga tjej <3
Nu tror jag att klockan var 06 när hon kräktes senast.

Eddie har inte kräkts sedan han somnade igår kväll.

Däremot har Jeff kräks en gång inatt. Men inget mer. Så han är hemma idag.
Går runt och pipplar som han gör när han är dålig.

Felicia säger ingenting utan på henne märks det inte ens att hon kräkts en massor.

Jag själv mår illa heeeela tiden men det kommer aldrig upp något. Håller på att bli tokig!

Eddie har iaf fått i sig vatten inatt och typ 120 ersättning. Och det har ju fått stanna kvar. Så ska testa med lite gröt sen tror jag. Han har börjat lukta aceton i munnen..

Så, kort och gott skulle jag mer än gärna ha sluppit denna natt och dag om det ska fortsätta så här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0