måndag

Nu sitter jag och Eddie framför vakna med the voice och myser.
Har precis gett Eddie gröt till frulle. Jag själv åt fil och havrefras. Inte fel.

Inatt har Felicia sovit i sin säng hela natten. Hon somnade lite innan 20. Eddie somnade ungefär samtidigt. Även han sov hela natten faktiskt.
Så typiskt att en själv ska somna sent bara!

Imorse så ringde klockan vid 07. Hörde att Eddie började vakna. Men han ligger alltid och pratar och styr och ställer i sin säng på morgnarna så han fick ligga kvar. Gick in och väckte Felicia. Hon måste känt sig utvilad för hon vaknade hur lätt som helst :)

När vi skulle gå till dagis så fick Felicia ha på sig strumpbyxor under sina adidas brallor. Och overallen självklart!
Jag fick också ta på mig dubbla brallor. Felicia ifrågasatte varför inte jag hade någon overall. Hon tyckte att det var skandal. Haha. Hon sa att hon skulle skaffa en rosa overall till mig. Snyggt!

När vi gick in till Eddie så stod han upp i sängen och skrattade.
Det är hans nya sak, ställa sig upp mot saker och ting. Började mer och mer igår. Igår kväll var det gåstolen som var rolig att ställa sig mot.
Även nu idag. Bjuder på en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0